Dialogul nr. 82: În moarte policlinică

Pe scurt, am înţepenit. Aşa că m-am dus la medicul de familie, care m-a trimis să-mi fac o rază la coloană. Un episod de la o policlinică (nu ar trebui să conteze care), după ce abia m-am tîrît pînă acolo. De data asta pe lung.

Eu, cu trimiterea în mînă:

– Bună ziua! Am venit pentru o radiografie la coloană.
– Nu se poate.
– De ce?
– Nu mai sînt fonduri.
– Nu-i nimic, o să plătesc.
– Bine, veniţi în iunie.
– OK, deci vin mîine.
– Nu se poate.
– De ce?
– Trebuie programare.
– Păi îmi fac programare pentru mîine atunci.

Rîs sfidător.

– Şi cînd se poate?
– De pe 13 încolo.
– Dar am nevoie de ea cît mai repede.
– Mergeţi în altă parte.

OK, o să merg în altă parte. Eu, care abia mă mişc.


Lasă un răspuns

