Dialogul nr. 70: Cum am devenit pesedist

Conversaţie nesolicitată şi neînţeleasă de astăzi. Pentru înjurături vă las numărul de mobil la sfîrşit, că bănuiesc că din moment ce m-au sunat fără să le dau eu numărul, puteţi şi voi să-i sunaţi, fără să vă dea ei numărul.

O domniţă: Bună ziua, sînt x (chiar n-am reţinut numele) din staff-ul de campanie al lui Victor Ponta şi v-am sunat să vă mulţumim pentru susţinere!

Eu: Ce susţinere?

Domniţa: Pentru susţinerea lui Victor Ponta.

Eu: Dar nu-l susţin.

Domniţa: A, nu?

Eu: Nu.

Domniţa: Ei, nu-i nimic, noi oricum vă mulţumim. O zi bună!

A, era să uit. Şi numărul de telefon: 0757273022.


One response to “Dialogul nr. 70: Cum am devenit pesedist

  • Ioana

    Pe cea care m-a sunat pe mine o cheamă Andreea. Și știa exact și cum mă cheamă pe mine…
    Aaaa… și nici eu nu l-am susținut pe Victor Ponta, dar am primit mulțumirile și mi-a transmis că voi mai fi contactată.😀

Lasă un răspuns

