Dialogul nr. 51: Înainte şi după

Conversaţie la început de semestru
Studentul: Bună ziua! Numele meu este X şi, din păcate, n-am putut să ajung la seminar atunci cînd s-au repartizat temele şi aş dori să-mi spuneţi dacă a mai rămas vreo temă pe care aş putea să o tratez. Aştept cu interes răspunsul dumneavoastră!
Profesorul: Bună ziua! Aştept cu interes să veniţi la următoarea întîlnire de seminar şi vom discuta şi despre acest aspect!

Conversaţie la sfîrşit de semestru
Studentul: Bună ziua! Numele meu este X şi, din păcate, n-am putut să ajung la seminar în acest semestru şi aş dori să-mi spuneţi ce aş putea să fac pentru a promova! Aştept cu interes răspunsul dumneavoastră!
Profesorul: Bună ziua! Mai degrabă aşteptaţi cu interes  o minune!


2 responses to “Dialogul nr. 51: Înainte şi după

Lasă un răspuns

