Dialogul nr. 4: Secretarul a făcut-o de oaie

Corespondenţă din Lleida, Spania:

Studenta Erasmus: Aş vrea să mă înmatriculez astăzi. Îmi mai lipsea o singură hîrtie la dosar.

Secretarul catalan (inspectînd „docomentul”): Frumos nume aveţi!

Studenta Erasmus: Mulţumesc…

Secretarul catalan răsfoişte cîteva dosare, studenta îşi zăreşte propriul dosar cum tocmai se pierde sub altul şi îl întrerupe din febrila căutare.

Studenta Erasmus: Aţi trecut de dosarul meu, acela este… Uitaţi!

Secretarul: Nu, dră! Acela e al studentei Mihaela Măriuţanu (cu accentul catalan, fireşte!), nu al lui Alexandru Ioan Cuza!

Studenta: :-O :-O :-O. Dar eu sint Măriuţanu! „Alexandru Ioan Cuza” e universitatea!

PS: mulţumiri şi o întrebare Mihaelei: Mielul îl vei primi tu sau universitatea?

PS 2: întîmplare petrecută luna trecută la Universitat de Lleida, Spania.


3 responses to “Dialogul nr. 4: Secretarul a făcut-o de oaie

  • Laura Pauleţ

    Eu de ce n-aş fi Napoleon Bonaparte?

  • everdene

    De Paste o sa fiu in Romania…Dar asta nu inseamna ca nu primesc un miel din partea UAIC…daca se gaseste cineva sa mi-l aduca in urm 2 sapt:)) Catalanii nu cred ca stiu care e faza cu mielul si dureaza prea mult sa inteleaga daca incerc sa le explic:P

  • Alejandra

    E buna Lleida asta la ceva. Nu schimbi doar resedinta, ci primesti si o noua identitate. By the way, my name is gaBril.

Lasă un răspuns

